Even voorstellen: De cliëntenraad behartigt de belangen van alle cliënten binnen Krachtig Thuis. We zetten ons in voor verbetering en het behoud van de kwaliteit van de door Krachtig Thuis geleverde zorg. Hier leest u wie wij zijn, hoe we te werk gaan en wat u van ons kan verwachten!



  • Jos van de Ven
    Voorzitter

  • Angela Rokven
    Notulist

  • Anne Beeftink
    Ondersteuner

  • Ellen Custers
    Lid

  • Klaas Groet
    Lid

  • Tamara Dekkers
    Lid

  • Ank van der Kamp
    Lid


Werkwijze: Wij brengen uw wensen en ervaringen onder de aandacht van personeel en bestuur. Ook bespreekt het bestuur veranderingen binnen de organisatie met de cliëntenraad en vragen zij ons om advies. Daarnaast willen wij als cliëntenraad ook op regionaal en landelijk niveau mee praten. Dit doen wij (onder andere) door regelmatig extra informatie op te halen bij andere cliëntenraden in onze sector.



Vergadering: De cliëntenraad vergadert eens in de 8 weken. De bestuurder van Krachtig Thuis is hierbij een van onze gesprekspartners. Wij behandelen verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de zorg, vraagstukken vanuit cliënten, personeel en/of bestuur, maar bijvoorbeeld ook het beleid van de organisatie. Wij geven advies aan de organisatie en houden na het maken van afspraken vinger aan de pols.

Uw wensen en ervaringen: U kunt de cliëntenraad rechtstreeks benaderen: wij horen graag uw mening en staan open voor suggesties en ideeën. Dit van via ons e-mail adres: clientenraad@krachtig-thuis.nl.

De cliëntenraad bestaat uit maximaal 8 leden. Wij staan open voor nieuwe leden! Heeft u interesse om lid te worden? Neem dan contact op met bovenstaand e-mailadres voor meer informatie.